Pauline Wolters uit MELICK schrijft:
Pauline Wolters
Deze recentie is op geplaatst op Klantenvertellen.nlGeen aanrader, dit bedrijf!
Na 3x een bezoek aan de showroom waar wij erg onder de indruk waren van de mooie panelen hebben we een offerte laten maken en gingen we akkoord met de prijs. Nadat er 3 mensen bij ons waren geweest om opnieuw in te meten, want maatwerk besteld, kregen we wel wat bedenkingen. Toen het glas lang op zich liet wachten en de afspraken steeds weer werden afgezegd en vooruitgeschoven liep de irritatie op en werd het vertrouwen in het bedrijf minder. Na lang wachten werden de schuifpanelen dan eindelijk geplaatst: prachtig! Maar helaas géén maatwerk.. Er bleek een overlap van ong. 10 cm te zijn bij 2 panelen. Dit zou worden opgelost maar is tot op heden niet gebeurd. Tevens hebben we nog een extra schuifpui besteld. Ook die is nog steeds niet geleverd.
Natuurlijk vergaat de wereld niet van dit soort dingen, maar…
Iemand belooft iets, jij verwacht het, de ander komt het niet na, jij zit met een probleem en moet het oplossen.
En precies hier komen boze, geïrriteerde klanten vandaan. Dan nog kan dit gebeuren. Het gaat niet om de fout, maar om de oplossing.
Wanneer de baas dan zegt: “Wat vervelend dat we onze afspraak niet zijn nagekomen, zeker omdat we dat wel beloofd hebben. We gaan naar een goede oplossing zoeken en houden je volgens afspraak op de hoogte”, is dat heel anders dan wanneer er uitvluchten en smoesjes gezocht worden.
De meeste mensen worden hier witheet van omdat je je niet gehoord en gezien voelt. Dit geldt voor ons dus ook.
Uiteraard hebben we veel telefoontjes en mails gestuurd in de hoop dit op een nette manier te kunnen oplossen, want we vinden nog steeds dat mensen een kans verdienen om iets op te lossen. Maar na een half jaar zagen we ons genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. De reactie van Patrick was: “Ik zie de juridische stappen wel tegemoet”
Een gemiste kans volgens ons, juist omdat de schuifpanelen die wél geleverd zijn er mooi uitzien (ondanks de overlap) en veel mensen ons vragen waar we deze besteld hebben.