Zoeken
5

Nigel uit Alkmaar schrijft:

Nigel

Deze recentie is op geplaatst op Klantenvertellen.nl

Na een beetje rond gekeken te hebben, hier terecht gekomen. Dit had ik nooit gedaan als ik had geweten hoe het allemaal zou verlopen.

Allereerst werd de afgesproken datum 3 dagen van te voren verplaatst.. leverings problemen. Dit terwijl we al 2 maanden van te voren hadden afgesproken en de datum bevestigd hadden. Dit lijkt mij gewoon een zeer slechte planning van uit het bedrijf zelf!

Ook zou meneer alles al op maat gemaakt hebben.. waardoor een wijziging niet meer zou kunnen plaats vinden!! 1 grote leugen, als je zo met je klanten om wilt gaan.. De monteurs waren hier dan ook zeer verbaasd over.

Week later dat ze komen, hebben de jongens die gekomen zijn. Een overvolle planning mee gekregen. Moesten om 1 uur alweer weg!! Dit terwijl mijn tuin al een beste tijd open ligt.

Zouden de vrijdag terug komen.. uiteraard weer niet geweest!!!

Week erop zijn ze terug gekomen om het af te maken. Weer niet alle spullen mee om het af te maken.

Comminucatie met het kantoor is ronduit kut! Wachttijden van heb ik jou daar. Op emails worden niet gereageerd. Behalve als er geld te halen valt.

Al met al zijn ze een maand bezig geweest om alles af te maken.

Ps. de monteurs daar in tegen waren goeie mensen, viel goed mee te praten en waren oplossend gericht!